דלג לתוכן מרכזי

אקספנג P7 זוכה במועמדות לפרס הכסף בתחרות הרכב החשמלי של השנה, לשנת 2023/24 שנערכת בחסות L&B HOME

אמסטרדם – (GLOBE NEWSWIRE) – ‏XPENG Motors (‏”XPENG” או “החברה”, סימול בורסת ניו יורק: XPEV וסימול בורסת הונג קונג: 9868), יצרנית סינית מובילה של רכבים חשמליים חכמים (“EV חכם”), הכריזה היום כי הגרסה הבינלאומית של מכונית הסדאן ספורט החשמלית שלה, אקספנג P7, זכתה במועמדות לפרס הכסף בקטגוריית הרכב החשמלי היוקרתי של השנה לשנת 2023/24, במסגרת התחרות שמארחת Lyd & Billede Home.

מאז השקתה, עוררה XPENG P7 החדשה עניין רב ברחבי אירופה וב-25 באוקטובר זכתה לדירוג בטיחות של חמישה כוכבים במבחני Euro NCAP לשנת 2023, הודות למבנה המרכב ולתכונות הבטיחות המקיפות XPILOT שלה.

Lyd & Billede Home הוא אתר המדיה הנחשב ביותר במדינות סקנדינביה בתחום סקירת מוצרי אלקטרוניקה. L&B Home בודק כ-475-500 מוצרים מדי שנה, כולל רכבים חשמליים. במסגרת סקירות אלה, זכתה אקספנג P7 זכתה להערכה בקטגוריית הפרימיום. אקספנג P7 נמנית עם שש המועמדות הסופיות ונבחרה כמועמדת לפרס הכסף על בסיס האיכות הכוללת שלה.

לדברי L&B Home, “‏‎XPENG P7 היא אלטרנטיבה ראויה במגזר רכבי היוקרה. אומנם אין לה קלפים מנצחים בשרוול בכל הנוגע לסוללה או לתוכנה, אך היא מתאימה לרוח הזמן ומתאפיינת בשפע של הידור קלאסי בתא הנוסעים וברמות גבוהות של נוחות בנסיעה”.

לדברי בריאן גו, סגן היו”ר ונשיא-שותף באקספנג, “המועמדות הזו מציינת אבן דרך נוספת במסע שלנו ברחבי אירופה, לאחר שאספקת רכבי XPENG P7 החלה ממש לפני מספר חודשים. אנו מעריכים את ההכרה ומחויבים תמיד לספק חוויות ניידות שממוקדות באנשים, לצד רמות תחכום חדשות עבור לקוחותינו המקומיים – אנו שואפים להיות מותג הרכב החשמלי המועדף על נהגים אירופיים רבים”.

בחירת דגם
האם ברצונך לשנות את מועד הפגישה?