XPENG G6 RWD Standard Range – הוא גרסת ההנעה האחורית של G6 עבור נהגים הרוצים רמת נוחות והנאה מנהיגה גבוהה, אך לא זקוקים לטווח נסיעה מקסימלי בכל יום.
1. המידע על מפרט הרכב חל רק על דגמים שיוצרו בחודש ייצור מסוים, ומידע על תצורת הרכב המיוצר במהלך חודשי ייצור שונים עשוי להיות שונה. טווח הסוללה וזמן הטעינה הם לעיון בלבד, ומשתנים בהתאם לנסיבות בפועל. ליבואן יש את הזכות להסביר ולשמור את הזכות לשנות פרמטרים טכניים, תצורה ומידע אחר על המוצר בהיקף שנאכף על ידי החוקים והתקנות.
2. אלא אם צוין אחרת, נתוני הביצועים בטבלה נבדקים בתצורה סטנדרטית.
3. מערכת נהיגה חכמה XPILOT היא פונקציית סיוע בנהיגה ואינה יכולה להתמודד עם כל תנאי התנועה, מזג האוויר והכביש. על הנהג לשים לב למצב התנועה הנוכחי. אם מערכת הסיוע האוטומטית לנהיגה לא מצליחה לספק סיוע היגוי מתאים או לשמור על מרחק ומהירות נאותים, על הנהג להתערב באופן אקטיבי. אנא קרא את כל המידע על XPILOT במדריך למשתמש כדי להבין את מגבלות המערכת. על הנהג להיות מודע להגבלות אלו לפני השימוש ב-XPILOT. אנא היזהר במהלך תנאי תנועה מורכבים ומשתנים, כבישים קפואים ומושלגים, מזג אוויר רטוב וחלקלק, כבישים עומדים או בוציים, ראות לקויה, כבישים הרריים משובשים או יציאות מהכביש המהיר.
4. נתוני התאוצה מתקבלים באמצעות בדיקות ויכולת ההאצה בפועל של 0-100 עשויה להשתנות עקב כישורי נהיגה שונים, שאר היכולות, טמפרטורות הסוללה, תנאי הדרך וכו’.
5. הטווח בפועל עשוי להיות שונה מטווח ה-WLTP המחושב, בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג, מהירותו, מספר הנוסעים, עומס הרכב, טמפרטורה חיצונית, שימוש במזגן, השטח, מצב הרכב וכו’.
6. זמן טעינת AC הוא תוצאת הבדיקה במצב העבודה הסטנדרטי של עמדת טעינה של 11kW, זמן הטעינה בפועל של המשתמשים עשוי להשתנות בהתאם למצב הרכב, מתקני הטעינה ותנאי הסביבה וכו’.
7. מרחק הבלימה של 33.4 מטר הוא המספר המינימלי שנבדק עם צמיג מישלין בגודל 20 אינץ’. הנתונים מגיעים ממעבדת XPENG. זוהי תוצאת הבדיקה של רכב המבחן תחת עומס, SOC וסביבה ספציפיים.
G6 RWD Long Range הוא גרסת ההנעה האחורית של G6 המציעה את חוויית הטווח האולטימטיבית, עבור נהגים אשר רוצים טווח נסיעה מרבי, נוחות ללא פשרות והנאה מנהיגה.
1. המידע על מפרט הרכב חל רק על דגמים שיוצרו בחודש ייצור מסוים, ומידע על תצורת הרכב המיוצר במהלך חודשי ייצור שונים עשוי להיות שונה. טווח הסוללה וזמן הטעינה הם לעיון בלבד, ומשתנים בהתאם לנסיבות בפועל. ליבואן יש את הזכות להסביר ולשמור את הזכות לשנות פרמטרים טכניים, תצורה ומידע אחר על המוצר בהיקף שנאכף על ידי החוקים והתקנות.
2. אלא אם צוין אחרת, נתוני הביצועים בטבלה נבדקים בתצורה סטנדרטית.
3. מערכת נהיגה חכמה XPILOT היא פונקציית סיוע בנהיגה ואינה יכולה להתמודד עם כל תנאי התנועה, מזג האוויר והכביש. על הנהג לשים לב למצב התנועה הנוכחי. אם מערכת הסיוע האוטומטית לנהיגה לא מצליחה לספק סיוע היגוי מתאים או לשמור על מרחק ומהירות נאותים, על הנהג להתערב באופן אקטיבי. אנא קרא את כל המידע על XPILOT במדריך למשתמש כדי להבין את מגבלות המערכת. על הנהג להיות מודע להגבלות אלו לפני השימוש ב-XPILOT. אנא היזהר במהלך תנאי תנועה מורכבים ומשתנים, כבישים קפואים ומושלגים, מזג אוויר רטוב וחלקלק, כבישים עומדים או בוציים, ראות לקויה, כבישים הרריים משובשים או יציאות מהכביש המהיר.
4. נתוני התאוצה מתקבלים באמצעות בדיקות ויכולת ההאצה בפועל של 0-100 עשויה להשתנות עקב כישורי נהיגה שונים, שאר היכולות, טמפרטורות הסוללה, תנאי הדרך וכו’.
5. הטווח בפועל עשוי להיות שונה מטווח ה-WLTP המחושב, בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג, מהירותו, מספר הנוסעים, עומס הרכב, טמפרטורה חיצונית, שימוש במזגן, השטח, מצב הרכב וכו’.
6. זמן טעינת AC הוא תוצאת הבדיקה במצב העבודה הסטנדרטי של עמדת טעינה של 11kW, זמן הטעינה בפועל של המשתמשים עשוי להשתנות בהתאם למצב הרכב, מתקני הטעינה ותנאי הסביבה וכו’.
7. מרחק הבלימה של 33.4 מטר הוא המספר המינימלי שנבדק עם צמיג מישלין בגודל 20 אינץ’. הנתונים מגיעים ממעבדת XPENG. זוהי תוצאת הבדיקה של רכב המבחן תחת עומס, SOC וסביבה ספציפיים.
G6 AWD Performance היא גרסת ההנעה הכפולה והספורטיבית של G6. מצוידת בביצועים ותאוצה מקסימליים – אך ללא פשרות על נוחות ויציבות.
1. המידע על מפרט הרכב חל רק על דגמים שיוצרו בחודש ייצור מסוים, ומידע על תצורת הרכב המיוצר במהלך חודשי ייצור שונים עשוי להיות שונה. טווח הסוללה וזמן הטעינה הם לעיון בלבד, ומשתנים בהתאם לנסיבות בפועל. ליבואן יש את הזכות להסביר ולשמור את הזכות לשנות פרמטרים טכניים, תצורה ומידע אחר על המוצר בהיקף שנאכף על ידי החוקים והתקנות.
2. אלא אם צוין אחרת, נתוני הביצועים בטבלה נבדקים בתצורה סטנדרטית.
3. מערכת נהיגה חכמה XPILOT היא פונקציית סיוע בנהיגה ואינה יכולה להתמודד עם כל תנאי התנועה, מזג האוויר והכביש. על הנהג לשים לב למצב התנועה הנוכחי. אם מערכת הסיוע האוטומטית לנהיגה לא מצליחה לספק סיוע היגוי מתאים או לשמור על מרחק ומהירות נאותים, על הנהג להתערב באופן אקטיבי. אנא קרא את כל המידע על XPILOT במדריך למשתמש כדי להבין את מגבלות המערכת. על הנהג להיות מודע להגבלות אלו לפני השימוש ב-XPILOT. אנא היזהר במהלך תנאי תנועה מורכבים ומשתנים, כבישים קפואים ומושלגים, מזג אוויר רטוב וחלקלק, כבישים עומדים או בוציים, ראות לקויה, כבישים הרריים משובשים או יציאות מהכביש המהיר.
4. נתוני התאוצה מתקבלים באמצעות בדיקות ויכולת ההאצה בפועל של 0-100 עשויה להשתנות עקב כישורי נהיגה שונים, שאר היכולות, טמפרטורות הסוללה, תנאי הדרך וכו’.
5. הטווח בפועל עשוי להיות שונה מטווח ה-WLTP המחושב, בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג, מהירותו, מספר הנוסעים, עומס הרכב, טמפרטורה חיצונית, שימוש במזגן, השטח, מצב הרכב וכו’.
6. זמן טעינת AC הוא תוצאת הבדיקה במצב העבודה הסטנדרטי של עמדת טעינה של 11kW, זמן הטעינה בפועל של המשתמשים עשוי להשתנות בהתאם למצב הרכב, מתקני הטעינה ותנאי הסביבה וכו’.
7. מרחק הבלימה של 33.4 מטר הוא המספר המינימלי שנבדק עם צמיג מישלין בגודל 20 אינץ’. הנתונים מגיעים ממעבדת XPENG. זוהי תוצאת הבדיקה של רכב המבחן תחת עומס, SOC וסביבה ספציפיים.
עם חבילת היוקרה הזו, תזכו לחוויית סאונד שלוקחת את ה-G9 שלכם לרמת הפרימיום האולטימטיבית. אתם מוזמנים להתרווח על מושבי עור הנאפה המתכווננים והיוקרתיים, תוך מתן עיסוי טוב לעצמכם ולנוסעים שלכם ולהתמסר למערכת סאונד מושלמת שעושה הרבה כבוד לכל מוזיקה שהיא מנגנת.