דלג לתוכן מרכזי

אקספנג משיקה את רכב ה-SUV ‏G9 ואת מכונית הסדאן P7 בשוק האירופי

  • רכבי G9 SUV וסדאן ספורט P7 זמינים כעת להזמנות בדנמרק, נורבגיה, הולנד ושוודיה.
  • שני הדגמים יוצגו בתערוכת eCar Expo 2023 שתתקיים בשטוקהולם בין 3-5 בפברואר, 2023.
  • הרכבים החשמליים החכמים של אקספנג מביאים לשוק האירופי טעינה מהירה, טווח נסיעה ארוך וחוויה עוטפת בתא הנוסעים.

שטוקהולם, שבדיה – 3 בפברואר 2023

XPENG (סימול בורסת ניו יורק: XPEV וסימול בורסת הונג קונג: 9868) השיקה היום את שני הדגמים העדכניים ביותר של רכבים חשמליים חכמים פרי פיתוחה: רכב הדגל מסוג SUV ‏G9 ומכונית הסדאן החדשה P7, בשווקים האירופיים. שני הדגמים, שמוצגים בתערוכת eCar Expo שמתקיימת בשטוקהולם בין ה-3-5 בפברואר, זמינים כעת להזמנות בדנמרק, נורבגיה, הולנד ושוודיה.

“דגמי אקספנג G9 ו-P7 מתאפיינים בשילוב של עיצוב מרהיב, איכות, ביצועים ונוחות, שנותנים ביטוי לטכנולוגיה המובילה ולחדשנות שלנו. גם השלב הנוכחי מהווה אבן דרך חשובה בתהליך הגיבוש של נוכחותנו באירופה. אנו מאמינים ששני הרכבים מספקים רמת תחכום חדשה וחוויית ניידות ממוקדת-אנשים, וכי הם צפויים להפוך לרכבים החשמליים המועדפים עבור לקוחות אירופיים רבים”, אומר בריאן גו, סגן היו”ר והנשיא של אקספנג.

G9 כוללת את מערכת ההנעה וטכנולוגיית הסוללה החדישות ביותר של אקספנג, לצד מערכת מתקדמת של סיוע לנהג (ADAS). את אלו משלימה חוויה יוקרתית ועוטפת של תא הנוסעים. P7 החדשה – גרסה משודרגת של P7 – משלבת פרופיל סדאן ספורטיבי עם טווח נסיעה גדול יותר, זמן טעינה מהיר יותר ותא נוסעים חכם וחדשני.

טעינה מהירה יותר. טווח ארוך יותר

הדגמים החדשים של אקספנג מביאים לאירופה כמה מהטכנולוגיות העצמתיות והמתקדמות ביותר של רכבים חשמליים. אקספנג G9 כולל מערכת הנעה חדשה עם פלטפורמת סיליקון קרביד (SiC) של ‎800 V, שמאפשרת טעינה אולטרה-מהירה של עד ‎300 kW לצד הוספת טווח של עד 100 ק”מ בתוך חמש דקות בלבד. מערכת זו מאפשרת לטעון את הסוללה של ‎98 kWh מ-10% ל-80% בתוך 20 דקות בלבד. ה-G9 יכול לכסות מרחק של עד 570 ק”מ לפי תקן WLTP לטעינה בודדת ( Long RangeRWD), נתון ייחודי עבור גודל הסוללה. ניתן להרכיב ב-G9 מוט גרירה חשמלי, לעומס של עד 1,500 ק”ג, המתאים לסגנון החיים האירופי.

ה-P7 החדשה עברה שיפורים ומתאפיינת בהספק טעינה של עד 175 קילו-ואט, שמאפשרת טעינה מהירה מ-10% ל-80% ב-29 דקות בלבד. הטווח של P7 שופר אף הוא, ועומד כעת על 576 ק”מ WLTP לטעינה אחת (RWD Long Range). דלת תא המטען החשמלית ומנגנון הסגירה הרכבה בדלתות הנוסעים והנהג מספקות נוחות מוגברת, לצד משאבת חום וחימום בהגה, לחוויית נהיגה רגועה בחורף, במיוחד באזורים הקרים באירופה.

דגמי G9 ו-P7 עוצבו כדי לעמוד בתקני הבטיחות חמישה כוכבים של E-NCAP ובדרישות הסמכת הרכבים המחמירות של EU WUTA.

ביצועים מעולים. עיצוב אלגנטי

דגמי אקספנג G9 ו-P7 מתהדרים בביצועים מעולים המתאפשרים הודות למערכות המתקדמות ולפרופילים האירודינמיים האלגנטיים שמאפיינים אותם. שניהם זמינים בתצורה של הנעה אחורית או הנעה כפולה.

גרסת ההנעה הכפולה של G9 מספקת עד 551 כ”ס, עם מומנט מרבי של ‎ 73קג”מ, שמאפשר זינוק מ-0-100 קמ”ש ב-3.9 שניות בלבד. מערכת קפיצי אוויר דו-תאית מספקת מנעד רחב של דרגות קושי, כדי לסייע לרכב בהתמודדות עם תנאי דרך מורכבים וכדי להבטיח נוחות נסיעה מיטבית.

במקרה של ה-P7 החדשה, גרסת ההנעה הכפולה מאפשרת זינוק מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 4.1 שניות בלבד – ביצועים שעולים אפילו על אלה של מספר דגמי רכבי ספורט. גם בלמי Brembo מסופקים כחלק מן המפרט הסטנדרטי, ומעניקים לנהגים רמה נוספת של שליטה. כל אלה עטופים בעיצוב מרכב חיצוני המשתמש בשפת העיצוב “Dynamic Aesthetics” של אקספנג, שיוצרת צללית ספורט דינמית אף יותר.

ה-P7 החדשה זמינה במגוון מרהיב של צבעים, לרבות מהדורת Wing Edition שכוללת דלתות כנף.

שני הדגמים מצוידים בידיות נסתרות, עם מקדמי חיכוך נמוכים במיוחד (0.236 עבור P7 ו-0.272 עבור G9), לצריכת חשמל מופחתת וטווח מוגדל.

נוחות וחוכמה

תאי הנוסעים של שני הרכבים מתאפיינים בעיצובים עוטפים עם גימור איכותי וחומרים המעניקים סביבה חמימה ונוחה. המושבים הקדמיים, המעוצבים בצורה ארגונומית, כוללים פונקציות חימום ואוורור. כדי ליצור תא נוסעים נעים עוד יותר, ניתן לצייד את ה-P7 וה-G9 במערכת קול Dynaudio, שמפיקה עד 860 ואט ו-2150 ואט, בהתאמה.

דגמי אקספנג G9 ו-P7 מצוידים במערכת הסיוע-לנהג XPILOT, שתומכת בבטיחות, בנהיגה ובחנייה באמצעות מגוון פונקציות חכמות. פונקציות אלה נתמכות על ידי 29 חיישנים, כולל מכ”מים מילימטריים באיכות HD, חיישנים אולטרסוניים, תצוגת סראונד ומצלמות באיכות גבוהה, שמאפשרים להתמודד עם שלל תרחישי נהיגה בצורה בטוחה.

G9 ו-P7 יתמכו גם בעדכונים מקוונים (OTA) בתהליך פשוט ורציף, שיאפשרו שיפור התוכנה וקושחה במהלך שימוש רגיל ברכב.

הרחבת רשתות השירות והטעינה

אספקת הדגמים החדשים תפיק תועלת מן הפתיחה של מרכזי המסירה והשירות החדשים של אקספנג בשוקי המפתח: בלורנסקוג שבנורווגיה (פתיחה בפברואר 2023), באדהבדורפ שבהולנד, סטקט ויירפאלה שבשוודיה ובהילרוד שבדנמרק – שכולם צפויים להיפתח במהלך פברואר, 2023.

אקספנג צפויה לפתוח מרכזי שירות מורשים עם שותפים ייעודיים במדינות מפתח אירופאיות עד לסוף שנת 2023.

לקוחות אקספנג יכולים ליהנות מגישה ליותר מ-400,000 עמדות טעינה ציבוריות באירופה, הודות לשיתוף פעולה עם מפעילי טעינה וספקי שירותי ניידות אירופיים מובילים (Plugsurfing ו-Shell Recharge). עם הדגמים החדשים שלה, תספק אקספנג מטען ביתי ושירותי התקנה של צד שלישי באמצעות שותפים מקומיים, כדי להעניק ללקוחותיה חוויית טעינה נוחה.

אודות Xpeng Inc.

אקספנג היא חברה מובילה בשוק הרכבים החשמליים החכמים של סין, אשר מתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים חכמים שעונים על צרכיו של בסיס לקוחות גדול, מתפתח וחובב טכנולוגיה מן המעמד הבינוני, החברה ממוקדת בקידום המהפכה בשוק הרכבים החשמליים החכמים באמצעות טכנולוגיה, לצד עיצוב חוויית הניידות של העתיד. במטרה למטב את חוויית הניידות של לקוחותיה, אקספנג מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת שבבסיס מערכת הסיוע לנהג ואת מערכת ההפעלה החכמה המובנית ברכב, וכן מערכות ליבה שונות של הרכב, לרבות מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית. מטה החברה נמצא בגוואנגז’ו, סין. בשנת 2021, קבעה החברה את המטה האירופי שלה באמסטרדם, לצד משרדים ייעודיים נוספים בקופנהגן, מינכן, אוסלו ושטוקהולם.

בחירת דגם
האם ברצונך לשנות את מועד הפגישה?