דלג לתוכן מרכזי

אקספנג מרחיבה את נוכחותה בשוק הבינלאומי ומקימה שותפות עם פריסבי – הממוקדת בשוק הישראלי

  • אקספנג מקימה שותפות בישראל עם פריסבי, לשם קידום הפצה, מכירה ושירות מן השורה הראשונה.
  • ישראל היא אבן דרך חשובה עבור עסקיה הבינלאומיים של אקספנג מחוץ לאירופה.
  • השקת מוצרי הפרמיום של אקספנג בישראל צפויה ברבעון הרביעי של 2023.

תל אביב, ישראל & גואנגז’ו, סין — אקספנג (סימול בורסת ניו יורק: XPEV וסימול בורסת הונג קונג: 9868), חברה מובילה בשוק הרכבים החשמליים החכמים, הודיעה היום כי גיבשה שותפות אסטרטגית עם פריסבי עבור השוק הישראלי. פריסבי תפתח את מערך המכירות והשירות של אקספנג ברחבי מדינת ישראל.

השותפות של אקספנג עם פריסבי מהווה פריצת דרך משמעותית בתהליך החדירה שלה לשוק הבינלאומי ומציינת את השלב הראשון של עסקיה הבינלאומיים של אקספנג מחוץ לאירופה.
“זיהינו את הפוטנציאל העצום של שוק הרכבים החשמליים בישראל ואנו שואפים להעניק ללקוחות המקומיים רמת תחכום חדשה באמצעות הטכנולוגיות המובילות ומוצרי הפרמיום שלנו בתחום הרכבים החשמליים” אומר אריק קסו, סמנכ”ל שווקים בינלאומיים באקספנג. “אנו מאמינים שפריסבי חולקת את אותם חזון ושאיפות, וכי הם מציבים את הלקוחות במוקד ודוגלים בשיתוף פעולה נרחב”.

פריסבי היא חברה ציבורית בישראל ואחת מסוכנויות הרכב הגדולות במדינה. היא מייצגת את ניסאן, אינפיניטי, רנו, דאצ’יה ומותגים נוספים. lease4u שבבעלותה, היא אחת מחברות הליסינג הגדולות בישראל. שיעור שביעות הרצון הגבוה בקרב לקוחות פריסבי והרשת המקיפה שלה יאפשרו השקה מהירה של אקספנג בשוק הרכבים החשמליים המקומי.

לדברי מר יצחק וייץ, מנכ”ל פריסבי: “‏פריסבי גאה ונלהבת להשיק את השותפות עם אקספנג. המוצרים האיכותיים והחזון של אקספנג, בשילוב עם ההובלה והתשתית העוצמתית של פריסבי, יכשירו את הקרקע לתפקיד המרכזי שימלאו השתיים בשוק הפרמיום המתפתח של הרכבים החשמליים במדינת ישראל”.

שותפות זו תהווה בסיס לשיתוף פעולה מנצח. השותפות תאפשר לפריסבי לנצל הזדמנויות משמעותיות בשוק המתפתח של רכבים חשמליים במדינת ישראל. הלקוחות ייהנו מחוויה אינטואיטיבית ומהנה יותר של רכב חשמלי, גישה לרשת ההפצה המבוססת של פריסבי, יעילות שירות וסטנדרטים של איכות באבחון מרחוק ואבחון פיזי, כולל עדכוני OTA.

אקספנג שואפת להפוך לשחקנית מובילה במגזר הרכבים החשמליים החכמים. אנו מאמינים, כי הטכנולוגיה היא המקדם העיקרי של המהפכה הגלובלית בשוק הרכבים החשמליים. ישראל ניצבת בחזית התהליך ו-אקספנג תומכת נלהבת באסטרטגיות של אפס פחמן ומעוניינת להאיץ את החשמול במדינה.

לאקספנג מחויבות ארוכת טווח לשוק הבינלאומי והיא ממוקדת בפיתוח מוצרים שנותנים מענה לצורכיהם של לקוחות מקומיים ומספקים טכנולוגיות מובילות ואיכות גבוהה ללקוחות בינלאומיים.

אודות אקספנג

אקספנג היא חברה מובילה בשוק הרכבים החשמליים החכמים בסין, שמתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים חכמים שעונים על הצרכים של בסיס לקוחות גדול, מתפתח וחובב טכנולוגיה מן המעמד הבינוני, החברה ממוקדת בקידום המהפכה בשוק הרכבים החשמליים החכמים באמצעות טכנולוגיה, לצד עיצוב חוויית הניידות של העתיד. במטרה למטב את חוויית הניידות של לקוחותיה, אקספנג מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת שבבסיס מערכת הסיוע לנהג ואת מערכת ההפעלה החכמה המובנית ברכב, וכן מערכות ליבה שונות של הרכב, לרבות מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית. מטה החברה נמצא בגואנגז’ו, סין ויש לה משרדים גם בבייג’ינג, שנחאי, עמק הסיליקון, סן דייגו ואמסטרדם. הרכבים החשמליים של החברה מיוצרים בעיקר במפעליה שבז’אוקינג וגואנגז’ו, מחוז גוואנדונג. למידע נוסף, בקרו באתר: https://heyxpeng.com.

אודות פריסבי

מאז שנת 1933, פריסבי (לשעבר: קרסו מוטורס), היא מעצמת הניידות המובילה של ישראל ושולטת בתחומי הייבוא והליסינג עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. פריסבי מספקת מגוון פתרונות בתחומי המימון, הטרייד-אין, הביטוח והשירות תחת קורת גג אחת, דרך ממשקים מתקדמים ממוקדי צרכנים, פיזיים ודיגיטליים כאחד.

בחירת דגם
האם ברצונך לשנות את מועד הפגישה?