דלג לתוכן מרכזי

אקספנג P7 משיגה דירוג בטיחות של חמישה כוכבים במבחני EURO NCAP

  • אקספנג P7 החדשה, זכתה לדירוג בטיחות של חמישה כוכבים לשנת 2023, בבדיקות שבוצעו על ידי Euro NCAP.
  • זהו דירוג הבטיחות הראשון של חמישה כוכבים שבו זוכה אקספנג עבור דגם בינלאומי מאז הטמעת הפרוטוקולים החדשים לשנת 2023, שהם מחמירים יותר מאי פעם.
  • את העיצוב המרשים של אקספנג P7 משלימים מאפייני הבטיחות של מערכת XPILOT, הכלולים כסטנדרט במפרט הרכב.

אמסטרדם, הולנד–(BUSINESS WIRE)– 26 באוקטובר, 2023– ‏XPENG Motors ׁׁ(‏”אקספנג” או “החברה”, סימול בורסת ניו יורק: XPEV וסימול בורסת הונג קונג: 9868), יצרנית סינית מובילה של רכבים חשמליים חכמים (Smart EV), הכריזה היום כי הגרסה הבינלאומית של מכונית הסדאן החשמלית החכמה שלה, XPENG P7, זכתה לדירוג בטיחות של חמישה כוכבים במסגרת מבחני Euro NCAP לשנת 2023.

מבחני Euro NCAP נחשבים תקן הזהב האירופי לבדיקות בטיחות מקיפות ברכב, והפרוטוקולים המעודכנים של 2023 מוסיפים תרחישי בטיחות מורכבים יותר מאי פעם.

“קבלת הדירוג של חמישה כוכבים מ-Euro NCAP ממחישה את המחויבות שלנו לעמידה בצורכיהם של הלקוחות האירופיים ואף מעבר לכך”, אומר בריאן גו, סגן יו”ר ונשיא-שותף של אקספנג. “אנחנו שמחים שאקספנג P7 עומדת בסטנדרטים הגבוהים אף יותר של המבחנים לשנת 2023, וממחישה בכך את עוצמת הטכנולוגיה שפותחה על ידינו”.

מערכות בטיחות מקיפות

המרכב של אקספנג P7 עשוי חומרים חסינים, לרבות פלדה עמידה במיוחד לשם הגנה מוגברת בתאונות. החלק הקדמי של XPENG P7 מיועד לספוג כמויות אנרגיה משמעותיות כדי לספק הגנה נוספת לנהג ולנוסעים במקרה של תאונה; טכנולוגיית הכיפוף והקריעה החדשה אף מסייעת לספיגת האנרגיה הכוללת בחלל הרכב.

אקספנג P7 כוללת את מערכת הבטיחות XPILOT כחלק סטנדרטי ממפרט הרכב. מערכת זו כוללת 15 מאפייני בטיחות פעילים, לרבות סיוע במניעת התנגשות חזיתית, צדית ואחורית. מאפייני בטיחות נוספים כוללים מערכת בלימה משנית למניעת התנגשות (SCM) שמיועדת למנוע תאונות נוספות לאחר הפגיעה הראשונית וכן בלימת חירום אוטונומית (AEB), שמפעילה אוטומטית את הבלמים כאשר היא מזהה סיכון להתנגשות.

בחירת דגם
האם ברצונך לשנות את מועד הפגישה?